Странице

субота

HIT PESME! Muzika - KOMPOZICIJE, ARANZMANI, TEKSTOVI - za prodaju.

Pevaci, grupe, muzicari!

Treba vam dobra, odlicna pesma? Zelite HIT za ovu ili sledecu godinu?
Kupite svoju kompoziciju - hit pesmu po narudzbini i otvorite sebi put ka uspehu.

Mozete poruciti i kupiti pesme raznih zanrova:
Narodna muzika, folk, moderna narodna, dens, pop muzika, rok... Po vasoj zelji.

Iskusan, provereno uspesan, dugogodisnji vrhunski profecionalac, napisace vam tekst, muziku, uraditi aranzmane i spremiti vam gotov hit
Po vasoj porudzbini dobicete, prema zelji - note ili snimak, ili oboje.
Vase je samo da uvezbate i izvedete.

* Ako vec imate pesmu ili pesme, uradicemo vam aranzmane.
* Ako imate tekst, uradicemo vam muziku i aranzman.
* Ako imate samo ideju, napravicemo vam kompletnu pesmu - hit!
* Ako nemate nista od toga, nego samo veliku zelju - ni to nije problem:
- Uradicemo vam sve, od A do Š - i tekst, i muziku, i aranzman! 

Ako zelite, za vasu pesmu mozete dobiti i gotovu matricu (snimljenu kompletnu muzicku pratnju) na koju cete jos samo snimiti svoj glas ili mozete uz matricu pevati u zivo. Mozemo se dogovoriti o svemu.

Postanite zvezda, na najbrzi i najlaksi nacin. Osvojite publiku svojim novim, samo vasim, pravim hitom.

Radimo i umetnicku muziku, prigodne kompozicije, svecane pesme, muziku za film...

Za sve informacije, dogovor i porudzbine, molimo pozovite telefonski broj:  064-459-8253 (Beograd)

Cujte i sami neke od hitova mr M. Filipovica koje su snimili nasi poznati izvodjaci:
(kliknite na link ispod, da slusate na Youtube)

HITOVI KOMPOZITORA mr Milovana Filipovica na YouTube



prodajem pesmu. prodajem pesme. ako trazite 'kupujem pesmu', 'kupujem pesme' - na pravom ste mestu

12 коментара:

  1. Imam dobre textove (narodna-folk).Koliko bih me kostala muzika i aranzman? Pozz

    ОдговориИзбриши
  2. Ocu da kupim pesmu nešto u stilu Ane Nikolić iz Crne gore sam ako imaš fb pa da se dogovorimo inače imam tek 16 godina i svi mi kažu da sam rođen za pevanje
    Poz.I unapred hvala. LUKA KOVAČEVIĆ(AMERIKA)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam kompozitor i tekstopisac. Želeo bih da sarađujem sa istomišljenicima, da bi moje pesme zaživele. Kontaktirajte me na mail pa čemo se možda naći u kreativnom smislu.

    poz
    /Boki

    ОдговориИзбриши
  4. Imam i ja tekstove pesama napisane ne mnogo desetak ali mislim da imaju dusu i da mogu da se fino obrade i urade hvala

    ОдговориИзбриши
  5. Imam i ja tekstove pesama napisane ne mnogo desetak ali mislim da imaju dusu i da mogu da se fino obrade i urade hvala

    ОдговориИзбриши
  6. Pisem tekstove
    Javite se ukoliko zelite tekst

    ОдговориИзбриши
  7. Pisem muzicke tekstove po naruzbini.Prodala sam ih vise od 150 za manje od godinu dana rada
    Radim veoma povoljno,mozete me kontaktirati na broj telefona
    0640295204
    Ili mejl andreavukanovic03@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Pisem muzicke tekstove pjesama, samostalno ili po dogovoru na odredjenu temu. Kontakt telefon +38163205339

    ОдговориИзбриши
  9. Pisem muzicke tekstove samostalno ili po dogovoru na odredjenu temu. Kontakt telefon +38163205339

    ОдговориИзбриши
  10. Pisem muzicke tekstove samostalno ili na odredjenu temu. Kontakt telefon +38163205339 ili e-mail knezevic.jelena711@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Poštovani,pogledajte moju stranicu po pitanju saradnje.

    https://pace-band.de.tl

    ОдговориИзбриши